خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه و نحوه تفت دادن شاه بلوط

طرز تهیه و نحوه تفت دادن شاه بلوط

بهترین روش پخت شاه بلوط چیست؟

شاه بلوط های تازه برشته شده یک غذای مورد علاقه در تعطیلات فصلی است، اما برای درست کردن نیازی به آتش در فضای باز ندارید. با این راهنمای آسان یاد بگیرید که چگونه شاه بلوط را در فر برشته کنید، شاه بلوط آجیل خوراکی است که در پوسته های سبز و سیخ دار روی درختان شاه بلوط رشد می کند. هر پوسته خاردار می تواند شامل 1 تا 3 شاه بلوط با پوسته قهوه ای ضخیم باشد.درختان بومی بسیاری در سراسر جهان هستند و چهار گونه اصلی آنها آجیل خوراکی تولید می کنند، شاه بلوط آمریکایی، شاه بلوط چینی، شاه بلوط اروپایی و شاه بلوط ژاپنی.

 زمان آماده سازی 10 دقیقه

 زمان پخت 20 دقیقه

 زمان کل 30 دقیقه

مواد لازم : برای 4 قسمت

900 گرم شاه بلوط خام تازه

آب اختیاری - به یادداشت ها مراجعه کنید

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

طرز تهیه :

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت یا 200 درجه سانتیگراد گرم کنید.

شاه بلوط ها را تمیز کرده و با دقت نگاه کنید که شاه بلوطی خراب توی آنها نباشد و بعد شاه بلوط ها را با آب بشویید تا گرد و غبار آن از بین برود، و بعد برای خشک شدن کامل آنها را روی یک حوله تمیز یا دستمال آشپزخانه قرار دهید.

با یک چاقوی تیز یا دندانه دار در هر شاه بلوط یک شکاف X شکل ببرید.

شاه بلوط های آماده شده را به صورت یک لایه توی سینی فر بریزید و بعد سینی ها را در فر حدود 15 تا 20 دقیقه قرار داده تا برشته شوند و زمانی که بوی آجیل به مشام می‌رسد، پوسته آن باز می‌شود و از دهانه بریده‌ شده دور می‌شود، و می‌توان به راحتی با چنگال مغز آن را خارج کنید.

وقتی شاه بلوط ها برشته شدند، سینی ها را از فر خارج کنید. روی آن را با حوله آشپزخانه بپوشانید و بگذارید مغزها کمی خنک شوند.

به محض اینکه شاه بلوط ها به اندازه کافی خنک شدند، پوسته ها را جدا کنید. پوسته بیرونی را جدا کرده و با انگشت شست یا حوله، غشای قهوه ای داخلی را تمیز کنید. میتوانید شاه بلوط ها را داغ یا سرد سرو کنید یا در ظرف در بسته در یخچال تا 3 روز نگهداری کنید. شما میتوانید توی ماهیتابه روی آتش منقل یا فضای باز یا روی اجاق گاز آن را تفت دهید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده