دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه توپ های سیب زمینی شکم پر

طرز تهیه توپ های سیب زمینی شکم پر

این دستور پخت توپ های سیب زمینی سرخ شده ، معروف به پاپا رلناس، با گوشت چرخ کرده با سس گوجه فرنگی و ادویه توی آن پر می شود. در این دستور، توپ های سیب زمینی به شکل توپ در آمده و سرخ می شوند.این گلوله های سیب زمینی را می توانید در هر اندازه ای که می خواهید درست کنید، توپ های سیب زمینی مینیاتوری برای میان وعده ها، پیش غذاها یا سینی های مهمانی عالی هستند.

آمادگی:30 دقیقه

پختن:50 دقیقه


مواد لازم : 12 تا 16 وعده

900 گرم پوره سیب زمینی

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

2 عدد تخم مرغ بزرگ ، کمی هم زده شده

3 قاشق غذاخوری کره یا مارگارین

2 قاشق چایخوری نشاسته ذرت

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

455 گرم گوشت چرخ کرده گاو

4 قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی

2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک

1 قاشق چایخوری نمک

 روغن نباتی ، برای سرخ کردن

طرز تهیه :

سیب زمینی را پخته و بعد آن را له یا پوره کنید. بعد توی کاسه پوره سیب زمینی ، تخم مرغ، کره و 2 قاشق چایخوری نشاسته ذرت را با هم مخلوط کنید. کنار بگذارید تا خنک شود.

در یک ماهیتابه، روغن زیتون را روی حرارت متوسط گذاشته تا گرم شود. بعد گوشت چرخ کرده را اضافه کنیدو تفت داده تا زمانی که آب گوشت آن تبخیر و به مدت 6 تا 8 دقیقه هم بزنید تا گوشت سرخ شود.

سس گوجه فرنگی، پونه کوهی و نمک را به گوشت چرخ کرده پخته شده اضافه و کاملا مخلوط کنید. حرارت را ملایم کرده و به مدت 10 تا 15 دقیقه بجوشانید. از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود.

دستهای خود را به آرامی با نشاسته ذرت بپاشید. یک قاشق از مخلوط خمیر سیب زمینی را در کف دست خود قرار داده و وسط آن یک تورفتگی ایجاد کنید و آن را با مخلوط گوشت پر کنید.

روی فیلینگ را با خمیر سیب زمینی بیشتری بپوشانید. بشکل توپ در آورید. توپ را به آرامی با نشاسته ذرت باقی مانده سطح آن را بپوشانید

توی یک قابلمه را با روغن پر کنید و با دمای 370 درجه فارنهایت حرارت دهید. گلوله های سیب زمینی پر شده را به مدت 6 تا 8 دقیقه سرخ کنید تا طلایی شوند. بعد از توی روغن برداشته و روی دستمال کاغذی قرار داده تا روغن اضافه آن گرفته شد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده