دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه پوره میوه: توت فرنگی، هلو، میوه شور

طرز تهیه پوره میوه: توت فرنگی، هلو، میوه شور

طرز تهیه پوره میوه: توت فرنگی، هلو، میوه شور


پوره که در اصل یک کلمه فرانسوی است، به مایع غلیظ یا خمیری گفته می شود که از میوه یا غذای پخته و خرد شده به دست می آید. پوره های میوه به روشی فرآوری می شوند که حاوی تکه های میوه خرد شده با مقدار زیادی فیبر است. سیب به عنوان میوه ای سرشار از قند طبیعی و منبع مناسب ویتامین ها، آهن و پتاسیم، روزانه توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان مصرف می شود. آلو و آلو زرد از میوه های خوشمزه مخصوصا برای کودکان هستند. آلو همچنین می تواند برای نوزادان استفاده شود زیرا حاوی فیبر زیادی است. پوره آلو شیرینی طبیعی دارد و می تواند به عنوان یک میان وعده خوشمزه در طول روز استفاده شود، 

در فصول مختلف سال یا مناطق جغرافیایی خاص می توان روزانه به جای میوه های تازه ای که در آن منطقه موجود نیست از پوره میوه استفاده کرد. پوره میوه حاوی ویتامین های C و E، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی است. اگر به دنبال راهی برای تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی خود هستید، بهتر است استفاده از میوه و پوره میوه های مرغوب را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

استفاده از پوره میوه به رژیم غذایی هر فرد بستگی دارد، اما چون پوره میوه دارای آنتی اکسیدان های مفیدی است، سیستم ایمنی عمومی بدن را تقویت می کند. خوردن پوره میوه برای کاهش وزن مناسب است و سلامت بدن را حفظ می کند پوره میوه سنتی از میوه هایی تهیه می شود که پخته شده و به مخلوط غلیظ و خمیری تبدیل شده و گاهی با شربت یا شکر ترکیب می شود.


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

پوره میوه چیست؟

وقتی سرآشپزها در مورد پوره میوه صحبت می کنند، معمولاً منظورشان نوع خاصی از میوه له شده، آب پز یا آماده است و می تواند یک نوع میوه مانند توت فرنگی یا هلو یا ترکیبی از چندین میوه باشد. این پوره میوه معمولاً مخلوطی از میوه و نوعی شیرین‌کننده است و وقتی با هم ترکیب می‌شوند، غذایی درست می‌شود که می‌توان از آن در انواع مختلف استفاده کرد.

طرز تهیه پوره میوه

اگر نمی دانید چگونه میوه را پوره کنید، اجازه دهید روش سنتی ایجاد پوره میوه در خانه را به شما معرفی کنم. برای این کار از اجاق گاز خود استفاده خواهید کرد و همچنین به یک مخلوط کن نیاز دارید

1. با پختن یک فنجان آب و دو فنجان شکر روی اجاق گاز در قابلمه شروع کنید.

2. شما از حرارت متوسط استفاده میکنید و حدود 5 دقیقه با آن حرارت می پزید تا شکر کاملا حل شود.

3. بعد از آن قابلمه را از روی اجاق بردارید و بگذارید تا تمام مدت خنک شود.

نوع میوه ای که استفاده می کنید ممکن است نحوه درست کردن پوره را تعیین کند.

برای پوره توت فرنگی یا زغال اخته، می خواهید از حدود 16 اونس توت استفاده کنید و آنها را در مخلوط کن با حدود 1/3 فنجان شربت شکر از شربتی که روی اجاق درست کرده اید، پوره کنید.

اگر در حال تهیه پوره هلو هستید ، حدود 16 اونس یا 453 گرم هلو را بردارید و آنها را در مخلوط کن با 1/2 فنجان شربت شکر و سپس حدود یک قاشق چایخوری پوست پرتقال رنده شده پوره کنید تا طعمی باورنکردنی داشته باشید.

این ایده بدی نیست که پوره میوه ای را که درست کرده اید صاف کنید ، فقط برای اینکه دانه ها و سایر تکه های کوچکی که نمی خواهید خارج شود. هنگامی که پوره خود را صاف کردید، می توانید آن را در شیشه یا بطری در یخچال نگهداری کنید.


نحوه پوره کردن میوه های منجمد

آیا می توانید میوه یخ زده را بردارید و برای پوره میوه آن را استفاده کنید؟ می توانید از میوه های یخ زده استفاده کنید، اما بهتر است قبل از اینکه بخواهید آن را پوره کنید، ابتدا اجازه دهید آب شود.

قبل از اینکه سعی کنید آن را به صورت پوره استفاده کنید، بگذارید چند ساعت یا یک شب در یخچال یخ زدایی شود .

برخی از مخلوط کن ها می توانند میوه های یخ زده مانند هلو، توت فرنگی و زغال اخته را هم پوره کنند، اما برای بسیاری از مخلوط کن ها، فقط با قرار دادن میوه های یخ زده به دستگاه آسیب می رسانید.

بهتر است اجازه دهید میوه کاملاً آب شود تا در هنگام تهیه پوره میوه خطر آسیب احتمالی به مخلوط کن خود را نداشته باشید.

طرز تهیه پوره میوه برای نوشیدنی

هر زمان که از پوره میوه برای تهیه هر نوع نوشیدنی استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که آن را خوب صاف کنید.

برخی از افراد دوست دارند تکه‌های دانه‌ها را برای فیبر اضافی که اضافه می‌کنند باقی بگذارند، بنابراین اگر ترجیح شما این است، ممکن است نخواهید آن را صاف کنید.

اگر از میوه برای نوشیدنی درست می کنید، ایده خوبی است که میوه را در مخلوط کن بسیار ریز پوره کنید.


ماندگاری پوره میوه در یخچال چقدر است؟

پوره میوه زیاد در یخچال ماندگاری ندارد. تخمین ها آن را حدود 48 تا 72 ساعت می دانند، بنابراین مطمئن شوید که به سرعت از آن استفاده می کنید.

به دنبال علائمی باشید که ممکن است در حال چرخش باشد، از جمله تغییر رنگ و بو. اگر کمی بوی بد می دهد، باید آن را دور بریزید.


طرز تهیه پوره میوه برای پخت

من عاشق اضافه کردن پوره میوه به پای، تارت و سایر محصولات پخته هستم. این یک پر کردن عالی است، به خصوص وقتی که به جای خرید از خواربار فروشی، خانگی باشد.

من هلو، توت فرنگی، شاه توت، تمشک را به عنوان پوره میوه ترجیح می دهم. برای درست کردن پوره میوه ای که برای پخت خوب عمل می کند، میوه ها را در مخلوط کن به همراه شربت شکری که روی اجاق گاز درست کرده اید، طبق دستور بالا پوره کنید.

از نسبت‌های مناسب شربت شکر به میوه استفاده کنید تا پوره‌ای با طعم فوق‌العاده به دست آورید که روی میوه خیلی سنگین نباشد و روی شربت خیلی غلیظ نباشد و خیلی شیرین و سوپ‌دار باشد.

من چند نسبت در بالا برای چندین میوه به شما داده ام، اما اگر فراتر از آن ها منحرف شوید و کاری متفاوت انجام دهید، ممکن است بخواهید نسبت های توصیه شده برای میوه ای را که استفاده می کنید بررسی کنید.

هنگام تهیه پوره میوه، به این نکته توجه کنید که میوه را از کجا تهیه می کنید. اگر یک کیسه میوه یخ زده خریداری کرده اید، لازم نیست نگران برداشتن تکه های کوچک آن باشید.با این حال، اگر از میوه‌های تازه استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید ساقه‌های و پوست و سایر قسمت‌هایی که خوراکی نیستند یا خیلی خوش طعم نیستند را جدا کنید.


طرز تهیه پوره میوه شور

پوره میوه شور یکی از پوره های میوه ای است که راحت تر در خانه درست می شود. فقط کافی است چند میوه شور به همراه یک قاشق شکر و یک فنجان آب در مخلوط کن بریزید.

این تمام چیزی است که برای تهیه یک پوره میوه شگفت انگیز از میوه شور لازم است و نیازی به جدا کردن دانه ها، ساقه ها و سایر قسمت ها ندارید. همه را می توان مخلوط کرد.

این چند نکته و روش برای پوره کردن میوه در خانه است. کار زیادی نمی خواهد. هیچ روش پیچیده ای وجود ندارد که باید از آن استفاده کنید، و برای درست کردن یک پوره واقعاً خوب، نیازی به ترکیب بسیاری از مواد مختلف ندارید.

فقط دستورالعمل های ساده ای که به شما داده ام را دنبال کنید و می توانید تقریباً از هر چیزی پوره درست کنید.

پوره میوه را به پای ها و برش های شیرینی یا برای انواع بستنی ها و نوشیدنیها یخ زده خود اضافه کنید یا از آن به عنوان تزیین روی انواع غذاها استفاده کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده