دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه کوکی‌های کره فرانسوی (سابله برتون)

طرز تهیه کوکی‌های کره فرانسوی (سابله برتون)

کوکی‌های کره‌ای فرانسوی در منطقه شمال غربی بریتانی و فرانسه منشأ گرفته‌اند، این کوکی ها بسیار ترد و خوشمزه در کنار یک نوشیدنی سرد و گرم برای یک میان وعده یا عصرانه خیلی عالی است.


زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت14 دقیقه

زمان سرد شدن1 ساعت


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

مواد لازم: برای 24 عدد

برای خمیر کوکی:

10 قاشق غذاخوری (140 گرم) کره بدون نمک و با کیفیت خوب در دمای اتاق

1/2 فنجان (100 گرم) شکر

1 عدد تخم مرغ بزرگ ، در دمای اتاق

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

2 فنجان (260 گرم) آرد همه منظوره

1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1/2 قاشق چایخوری نمک


برای رومال:

1 تخم مرغ در دمای اتاق با حداکثر 1 قاشق غذاخوری خامه غلیظ


طرز تهیه:

درست کردن خمیر کوکی:

با استفاده از همزن ایستاده، کره و شکر را با سرعت متوسط ​​2 تا 3 دقیقه هم بزنید تا سبک و پف کند . بعد تخم مرغ و وانیل را اضافه و حدود 1 دقیقه با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا جا بیفتد. در ظرفی جداگانه آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. مخلوط آرد را به ترکیب کره اضافه کنید و با کمترین سرعت حدود 1 دقیقه هم بزنید تا جا بیفتد. سپس خمیر را به شکل یک توپ در آورید و بعد خمیر را داخل نایلون بپیچید و بگذارید حداقل 30 دقیقه در یخچال بماند.


باز کردن خمیر:

خمیر سرد شده را نصف کنید. هر نیمه را بین صفحات کاغذ روغنی بغلتانید تا خمیر بین 1/8 تا 1/4 اینچ ضخامت پیدا کند. خمیر را که هنوز در کاغذ روغنی قرار دارد، روی یک سینی قرار دهید. در یخچال 30-40 دقیقه بگذارید تا خمیر سرد و سفت شود یا خمیر را به مدت 15-20 دقیقه درفریزر منجمد کنید.


فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. ورق بالای کاغذ روغنی را جدا کنید و کوکی ها را با یک کاتر بیسکویتی به قطر 2 اینچ فشار دهید. کوکی ها را توی سینی با روکش کاغذی یا سیلیکونی منتقل کنید.

بعد روی شیرینی ها را با برس از تخم مرغ زده شده برای طلایی شدن در زمان پخت بمالید. سپس با استفاده از نوک چنگال یا خلال دندان یا سیخ چوبی، روی هر شیرینی علامت های متقاطع ایجاد کنید.


در فر از قبل گرم شده سینی را قرار داده تا دور آن و رویه ها کمی طلایی رنگ شوند. بعد از خارج کردن از فر روی توری سیمی کاملا خنک کنید. کوکی ها را تا 4 روز در ظرف در بسته نگهداری کنید. برای نگه داری طولانی تر، کوکی ها را فریز کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده