خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه برگر بوقلمون کبابی

طرز تهیه برگر بوقلمون کبابی

در ایران تقریبا برگر و همبرگر به یک معنی شناخته شده ولی در صورتی که کمی با هم متفاوت هستند. همبرگر می تواند به وعده غذایی که از گوشت گاو چرخ کرده ، نان و هر نوع چاشنی اضافه شده گفته می شود ودر سایر کشورها برگر به طور خاص به گوشت چرخ کرده یا کباب شده گفته می شود. یکی از غذاهای محبوب اکثر مردم در تمام گروه های سنی غذاهای فست فودی و برگر است. برگر و همبرگر دو تا از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار که امروزه در اغلب منوها می توان نام آنها را مشاهده کرد. برگر، از انواع ساندویچ هایی است که در فست فودها سرو می شود. در این ساندویچ، برشی از گوشت چرخ کرده در بین دو قطعه نان قرار داده می شود. گوشتی که در این ساندویچ با مخلفاتی مانند کاهو، سس گوجه فرنگی، پیاز، خردل، سس مایونز و غیره نیز در بین دو برش نان قرار داده شود. انواع برگر _ برگر گوشت و قارچ _ رویال برگر با سس قارچ _ برگر مغزدار _ چیکن برگر پنیری_استیک برگر _چیز برگر 


زمان40 دقیقه

مواد لازم : برای 4 وعده

1 پیاز زرد متوسط

455 گرم گوشت بوقلمون چرخ شده

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1/4 فنجان سس باربیکیو

2 قاشق غذاخوری سس مایونز

4 نان همبرگر

 نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

روغن به میزان لازم

طرز تهیه :

گریل را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. یک بشقاب را کمی چرب کنید و کنار بگذارید. 1/4 فنجان پیاز را درشت رنده کنید؛ پیاز باقی مانده را رزرو کنید. در یک کاسه متوسط، گوشت چرخ شده بوقلمون، پیاز رنده شده و 2 قاشق غذاخوری سس باربیکیو را با هم خوب مخلوط کنید. سپس به 4 قسمت تقسیم و هر قسمت را 141 گرمی را در دست گرد و پهن کنید و بعد کمی وسط گوشت را گود کرده و در بشقاب چرب شده قرار دهید وحداقل 5 دقیقه در یخچال قرار دهید تا سفت شوند

در همین حال، در یک کاسه کوچک، 2 قاشق غذاخوری سس باربیکیو باقیمانده را با سس مایونز با هم مخلوط کنید. هر کدام را با 1 قاشق چای خوری نمک و فلفل مزه دار کنید.

پس از آماده شدن برای کباب کردن، پیاز رزرو شده را در کمی روغن برنید و بعد میله ها و یا توری روی گریل را تمیز کنید و با پیاز چرب شده میله ها و یا توری را کاملا چرب کنید.(این کار گریل و برگرهای در حال پخت را خوشبو می‌کند.) سپس با مقداری حدود 1/2 قاشق چای‌ خوری از مخلوط مایونز روی هر قسمت از سطح برگر ها را به آرامی بپوشانید. 

همبرگرها را به مدت 4 تا 6 دقیقه روی میله های گریل از سمت مایونز قرار داده تا زمانی که به خوبی کباب شوند و همینطور نانهای برش خورده را روی گریل بذارید تا کمی تست و گرم شوند. سپس توی نان را با یک برش برگر و مخلفاتی که دوست دارید پر و تزیین کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده