خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه ماهی قزل آلا آسیایی با رشته فرنگی

طرز تهیه ماهی قزل آلا آسیایی با رشته فرنگی

دستور العمل های ماهی قزل آلا آسیایی با رشته فرنگی غذایی ساده و سالم است. این غذا فوق العاده لذیذ است و گاهی بد نیست طعم های جدید را امتحان کنیم اما گاهی به دلیل کمبود برخی مواد از تهیه آن خودداری می کنیم. آشپزی هنری است که با تغییر در مواد غذایی مورد علاقه خود می توانید آن را انجام دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این غذا را برای شام در 25 دقیقه آماده کنید، و دستور غذای ماهی قزل آلا آسیایی با رشته فرنگی یک دستور پخت ماهی قزل آلا سریع و خوشمزه است و احتمالاً می دانید که ماهی قزل آلا چقدر سالم است و سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد.


زمان آماده سازی20دقیقه

زمان پخت و پز 40دقیقه

مواد لازم : برای 4 نفر


4 تکه فیله ماهی

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1 قاشق چای خوری روغن زیتون

1/4 قاشق چای خوری نمک

1 قاشق چای خوری سس سویا

1 قاشق غذاخوری کنجد

3 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای

کمی پودر فلفل سیاه

1 قاشق غذاخوری روغن کنجد

1 قاشق غذاخوری روغن

1 عدد پیاز

1 عدد فلفل دلمه ای قرمز

1 عدد هویج

1/4 از کلم برگ

2 عدد فلفل قرمز

3 حبه سیر

800 گرم رشته فرنگی

1 قاشق غذاخوری سس تند

2 قاشق غذاخوری سس کچاپ

1/2 از یک لیمو

طرز تهیه :

برای دستور غذای ماهی قزل آلا آسیایی با رشته فرنگی، ما دو قسمت از مواد را داریم. برای ماهی می توانید از 4 عدد ماهی قزل آلا یا ماهی آزاد استفاده کنید. نودل ها را طبق دستور بسته بپزید. وقتی نرم شد، رشته ها را آبکش کنید و زیر آب سرد قرار دهید تا کاملا خنک شوند. این کار از چسبیدن رشته فرنگی در حین تهیه بقیه غذا جلوگیری می کند. رشته ها را در صافی بگذارید تا آماده استفاده شود. 


برای مزه دار کردن ماهی در یک کاسه کوچک 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون، 1/4 قاشق چای خوری سیر نمک، 1 قاشق غذاخوری سس سویا روشن،1 قاشق غذاخوری سس سویا تیره، 1 قاشق غذاخوری روغن کنجد، کمی پودر فلفل سیاه و 3 قاشق غذاخوری روشن را مخلوط کنید .


سینی را با کاغذ فویل بپوشانید و سپس گریل را از قبل روشن کنید تا گرم شود. فیله های ماهی را روی فویل در سینی گریل از قسمت پوست قرار دهید. به مدت 2 دقیقه زیر گریل قرار دهید.بعد ماهی قزل آلا را برگردانید و با چاشنی که درست کردید روی ماهیها را با این چاشنی پوشش دهید تا کاملا این چاشنی جذب ماهی شود و بعد به مدت 4-6 دقیقه دیگر بپزید، یک یا دو بار دیگر می توانید از این چاشنی بزنید. سینی را از گریل خارج کرده و با فویل بپوشانید تا هنگام درست کردن رشته، ماهی گرم بماند.

برای رشته فرنگی، 1 قاشق غذاخوری روغن کنجد و 1 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان یا مایع را در یک ماهیتابه بزرگ بریزید و روی حرارت قرار دهید. پیاز خرد شده، فلفل دلمه ای خرد شده و هویج خلال شده را اضافه کنید و 2 دقیقه تفت دهید، همه چیز را مرتب با کفگیر هم بزنید و کلم خرد شده، دو عدد فلفل دلمه ای خرد شده و 3 حبه سیر خرد شده را هم اضافه و یک دقیقه سرخ کنید. رشته ها را اضافه کنید و همه را به مدت 2 دقیقه با هم مخلوط کنید. 


سپس 1 قاشق غذاخوری سس سویا روشن، 1 قاشق غذاخوری سس سویا تیره،1 قاشق غذاخوری سس چیلی ، 2 قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی، رنده شده و آب نصف لیمو و 1/4 قاشق چای خوری فلفل سفید را هم اضافه کنید و 2-3 دقیقه دیگر تفت دهید.


رشته های تهیه شده با سبزیجات را در 4 بشقاب یا کاسه تقسیم کرده و روی هر کدام یک تکه ماهی قزل آلا قرار دهید.اگر از چاشنی ماهی باقی مانده کمی روی ماهی بریزید و در کنار آن، از برش لیمو ترش و کمی پیازچه و کنجد برای تزیین بپاشید و داغ سرو کنید. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده