خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه نوشیدنی هایی سالم و خوشمزه

طرز تهیه نوشیدنی هایی سالم و خوشمزه

نوشیدنی هایی سالم برای سم زدایی بدن


اگر احساس سنگینی و تنبلی می‌کنید، این دستورات نوشیدنی ها می‌تواند به پاکسازی بدن شما کمک کند و به شما احساس شادابی و طراوت بدهد. از این دستور نوشیدنی ساده استفاده کنید که فقط چند دقیقه طول می کشد تا آماده شود و شامل مواد اصلی برای پاکسازی طبیعی است، از جمله آب لیمو، سرکه سیب، زنجبیل، دارچین و فلفل کاین. هم نشاط آور و هم انرژی زا است،


برای جلوگیری از ایجاد احساس خستگی، بدخلقی، نفخ و درد میشود، استفاده از نوشیدنیهای پاکسازی بدن برای کمک به بدنتان ایده خوبی است. اگر برای کاهش وزن به کمک نیاز دارید، نوشیدنی های سم زدا را امتحان کنید. این نوشیدنی‌ها از گیاهان، میوه‌ها و سبزیجات غنی از آنتی‌اکسیدان ساخته شده‌اند، در نتیجه با دفع سموم، پاکسازی روده و افزایش متابولیسم به سم‌زدایی کامل بدن در خانه کمک می‌کنند. 


دتاکس واتر هندوانه

هندوانه میوه ای غنی از مواد مغذی است که فواید متعددی برای سلامتی دارد. این ویتامین A، B1، C، آهن، کلسیم، منیزیم، سدیم، مس و غیره دارد . همچنین، دارای خواص ضد التهابی است که می تواند برای مشکلات پوستی مانند آکنه مفید باشد. غنی شده از فیبر، معده شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. نوشیدنی سم‌زدایی هندوانه می‌تواند درد عضلانی را نیز کاهش دهد

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

2 فنجان پر از تکه های هندوانه

½ زنجبیل ورقه شده

چند برگ نعنا (به سلیقه شما)

1 عدد لیمو خرد شده

3 فنجان آب آشامیدنی

تکه های یخ

چند تکه هندوانه، 3 برش لیمو و چند برگ نعناع را به همراه زنجبیل خرد شده در یک شیشه بریزید.3 تکه یخ اضافه کنید. بقیه هندوانه و سایر مواد را اضافه کنید.3 فنجان آب سرد داخل شیشه بریزید. در صورت تمایل دوباره تکه های یخ اضافه کنید.


بهترین زمان برای نوشیدن

این را صبح زود بنوشید. تابستان بهترین زمان برای سم زدایی هندوانه است زیرا بدن شما را به خوبی آبرسانی می کند. سعی کنید آن را در شب نداشته باشید.


نوشیدنی ویتامین ث C Detox Water

ویتامین C نقش مهمی در مراقبت از پوست ایفا میکند و بدلیل طیف گسترده ای از مزایای آن شناخته شده است. اغلب در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست یافت می شود. ویتامین C یک سپر بین پوست و تهدیدات خارجی مانند قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، عوامل بیماری زا و اشعه UV ایجاد می کند. نوشیدنی سم زدایی ویتامین C نه تنها برای پوست، بلکه برای سلامت کلی شما نیز مفید است.

½ لیمو

آب به میزان دلخواه

چند برش خیار

2-3 برگ نعناع

لیمو را در آب فشار دهید.آن را خوب مخلوط کنید.برش های خیار و برگ نعنا را اضافه کنید.آب را در یخچال نگه دارید و بگذارید خنک شود.


بهترین زمان برای نوشیدن

این را صبح زود با معده خالی بنوشید. همچنین می توانید آن را در طول روز مصرف کنید تا خود را هیدراته نگه دارید.


نوشیدنی با زردچوبه

زردچوبه برای افزایش زیبایی برای سال ها مورد استفاده قرار گرفته است. خواص دارویی دارد و ضد التهاب و ضد باکتری است. آکنه، زخم ها و سوزش پوست را می توان به راحتی با استفاده از زردچوبه برطرف کرددر واقع، مطالعات نشان داده اند که زردچوبه می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. این ماده دارای یک جزء به نام کورکومین است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما مفید است.

½ لیمو

آب به میزان دلخواه

1 قاشق چایخوری عسل

½ قاشق چایخوری پودر زردچوبه

1 قاشق چایخوری سرکه سیب (اختیاری)

آب گرم را در یک شیشه بریزید. پودر زردچوبه را اضافه کنید و آب لیمو را بگیرید. عسل و سرکه سیب را با آب مخلوط کنید. بلافاصله مصرف کنید.


بهترین زمان برای نوشیدن

این را صبح زود، ترجیحاً با معده خالی بنوشید.

آیا میدانستید؟

نوشیدنی های سم زدا نه تنها سموم را از پوست شما پاک میکنند، بلکه سطح انرژی شما را نیز به شدت افزایش میدهند. کم آبی روی خلق و خوی شما تأثیر میگذارد و انرژی شما را کاهش میدهد. از آنجایی که نوشیدنیها دارای محتوای آب بالایی هستند، شما را هیدراته نگه میدارند. بنابر این، سطح انرژی شما بالا می رود.


دتاکس واتر سرکه سیب

سرکه سیب ضد میکروبی است. دارای مواد معدنی ضروری، ویتامینها، پلی فنول ها، اسیدهای لاکتیک، سیتریک و مالیک است. تحقیقی در مورد فعالیت ضد قارچی سرکه سیب بر روی قارچ کاندیدا انجام شد. نتایج نشان داد که سرکه سیب دارای خواص ضد میکروبی است که میتواند با باکتریها و مشکلات پوستی قارچی مبارزه کند. همچنین، باعث کاهش وزن می شود و ضعیت قلب شما را بهبود می بخشد و به حفظ عملکرد سیستم گوارشی شما کمک می کند.

1 تا 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

آب به میزان دلخواه

1 قاشق غذاخوری عسل

آب را در یک بطری یا شیشه بردارید. سرکه سیب و عسل را اضافه کنید.


بهترین زمان برای نوشیدن

می توانید آن را در طول روز بنوشید.

احتیاط:

بیش از 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب در روز مصرف نکنید.


نوشیدنی چغندر، هویج و پرتقال

در مورد مراقبت از پوست، چغندر جزء مواد مغذی است. چغندر میتواند با آکنه مبارزه کند، رنگدانه های پوست را کاهش دهد و همچنین به عنوان یک عامل ضد پیری عمل کند . از سوی دیگر، هویج سرشار از ویتامین های A، C و K است که برای پوست بسیار مفید است. پرتقال سرشار از آنتی اکسیدان ها، ضد پیری را تقویت کرده و به سطح کلاژن پوست شما کمک می کند. طبیعتا نوشیدنی حاوی سه مورد از این مواد معجزه آسا باید برای پوست مفید باشد.

1 عدد چغندر

1 هویج

1 پرتقال

½ زنجبیل ورقه شده

آب به میزان دلخواه

لیمو

از آبمیوه ساز یا مخلوط کن استفاده کنید.همه مواد به جز لیمو را اضافه کنید و آبمیوه گیری را روشن کنید. وقتی آب آن را گرفتید، لیمو را در آن فشار دهید.


بهترین زمان برای نوشیدن

هنگام صبحانه


دتاکس واتر توت فرنگی

توت فرنگی چیزی بیش از یک میوه ی خوش خوراک است. دارای ریز مغذی هایی است که می تواند به شما در دستیابی به اهداف پوستی خود کمک کند. توت فرنگی دارای خواص ضد پیری است که می تواند خطوط و چین و چروک روی صورت شما را کاهش دهد.


2 فنجان تکه های توت فرنگی

2 برش لیمو

3 فنجان آب

تکه های یخ

چند برگ نعنا

تمام مواد را داخل شیشه بریزید.3 لیوان آب بریزید.آن را خوب مخلوط کنید. آن را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک بماند.


بهترین زمان برای نوشیدن

هر زمان. فقط ظرف 12 ساعت نوشیدن را تمام کنید، زیرا ممکن است میوه ها بعد از آن شروع به تجزیه شدن کنند.


نوشیدنی با آب سبزیجات

آب سبز دتاکس اساساً مخلوطی از سبزیجات و میوه های سبز سالم است که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند. اسفناج، سیب سبز و مواد دیگر دارد. این نوشیدنی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و بدن شما را از درون پاک می کند. پاکسازی زدایی به حفظ سلامت پوست و محافظت از پوست در برابر مشکلات مختلف پوست کمک می کند.

اسفناج

کدو سبز

2 عدد سیب سبز

خیار سبز

½ زنجبیل

لیمو

تمام میوه ها و سبزیجات را با آب گرم بشویید. حالا آنها را به قطعات کوچک برش دهید و دانه ها را دور بریزید. از آبمیوه ساز یا مخلوط کن استفاده کنید. همه مواد به جز لیمو را اضافه کنید و آبمیوه گیری را روشن کنید. وقتی آب آن را گرفتید، لیمو را در آن فشار دهید.


نوشیدنی آب انار

انار دارای مقدار زیادی ویتامین C است. غنی شده با محتوای آب، می تواند پوست های خشک و کدر را با آب نگه داشتن آن درمان کند. درست کردن این آب انار بسیار آسان است و طعم آن نیز عالی است

1 عدد انار

2 برش لیمو

دانه های انار را از میوه ها جدا کنید و داخل آبمیوه گیری بریزید ، بعد به مقدار لازم آب اضافه کنید. پس از آماده شدن آب میوه، از صافی برای جدا کردن پالپ استفاده کنید. آب لیمو را اضافه کنید و در لیوان سرو کنید.


دستور نوشیدنی زنجبیلی

زمان کل: 4 دقیقه

مواد لازم: 1 لیوان

این یک دستور نوشیدنی ساده است که فقط چند دقیقه طول میکشد تا آماده شود و شامل مواد اصلی برای سم زدایی طبیعی از جمله آب لیمو، سرکه سیب، زنجبیل، دارچین و فلفل کاین است.

454 گرم آب گرم یا داغ

2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

½ قاشق چایخوری پودر زنجبیل

¼ قاشق چای خوری پودر دارچین

1 عدد فلفل قرمز

1 قاشق چایخوری عسل خام، محلی (اختیاری)


طرز تهیه:

آب را گرم کنید. همه مواد را با هم مخلوط کنید. بهتر است گرم سرو شود اما در دمای دلخواه میل شود.

یادداشت

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای پاکسازی بدن و افزایش انرژی خود هستید، این نوشیدنی را یک بار در روز قبل از صبحانه یا ناهار میل کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده