خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه برگر گیاهی با توفو

طرز تهیه برگر گیاهی با توفو

توفو حامل درخشانی از طعم ها است، به علاوه سرشار از پروتئین، چربی اشباع شده کم و منبع عالی کلسیم و فسفر است که هر دوی آنها برای داشتن استخوان های قوی و سالمی به شما کمک می کنند. این برگر های گیاهی کاملا سالم هستند و گاهی کودکان را با آشپزی گیاهی و یا بدون گوشت آشنا کنید.


پخت در 45 دقیقه

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

مواد لازم: برای 4 برگر

350 گرم توفوی سفت

1 عدد تخم مرغ بزرگ

75 گرم آرد سوخاری

2 قاشق چایخوری پر سس باربیکیو اختیاری

8 عدد گوجه فرنگی رسیده

1 قاشق غذاخوری سرکه قرمز

2 شاخه ریحان تازه

4 عدد نان سبوس دار نرم

400 گرم سالاد فصلی مخلوط سبزیجات، مانند خیار، کلم قرمز، سیب، شاهی، اسفناج

روغن زیتون

2 شاخه رزماری تازه

50 گرم پنیر چدار

50 گرم خیار شور

سس ریحان خامه ای

4 قاشق غذاخوری ماست طبیعی

1 قاشق غذاخوری سرکه سفید

1 قاشق چایخوری خردل دیژون

4 شاخه ریحان تازه

1/4 از یک فلفل قرمز تازه

طرز تهیه:

توفو را در یک حوله تمیز بپیچید، سپس فشار دهید تا مایع اضافی آن خارج شود (حدود 4 قاشق غذاخوری باید بیرون بیاید –واقعا مهم است که این کار را انجام دهید تا بعداً بافت همبرگر عالی شود).

توفو را در یک کاسه قرار دهید و روی آن حوله بکشید. تخم مرغ را بشکنید سپس آرد سوخاری و با سس باربیکیو را اضافه کنید. خیلی خوب با هم مخلوط کرده تا خمیر شود و بعد به شکل 4 عدد نان با اندازه یکسان در بیاورید که پس از پختن به خوبی حالت خود را حفظ کند .

گوجه‌ فرنگیها را درشت خرد کرده و با کمی فلفل سیاه، کمی آب و سرکه در ماهیتابه نچسب روی حرارت قرار دهید. بعد گوجه فرنگیها را ترکیب و به مدت 10 تا 15 دقیقه یا تا زمانیکه غلیظ و خوشمزه شوند، بپزید، سپس 2 ساقه برگ های ریحان خرد شده را هم اضافه کنید. در مرحله بعد ترکیب گوجه را در مخلوط کن بریزید و با بقیه مواد سس شامل برگ ریحان و ماست ، خردل و سرکه کمی نمک و فلفل اضافه و هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

2 قاشق چایخوری روغن را در یک ماهیتابه بزرگ نچسب روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. برگ های رزماری را در تابه بریزید، بعد توفو ها را روی آن قرار دهید و به مدت 3 دقیقه از هر طرف یا تا زمانی که طلایی شود آنها را کمی سرخ کنید.

پنیر چدار را برش داده یا رنده کنید، روی برگرهای توفو قرار دهید، حرارت را کم کنید، سپس درب آن را ببندید و بگذارید به مدت 3 تا 4 دقیقه تا پنیر آب شود.

کمی از سس گوجه فرنگی را روی سطح نان ها بریزید، سپس با یک عدد از خمیر سوخاری پخته شده و برگرهای پنیری و خیار شورهای خرد شده را روی سس توی نان ساندویچ را پر کنید و در کنار سالاد را با نیمی از سس هم زده ، در کنار همبرگرها سرو کنید و لذت ببرید -

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده