دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه اسکون انگور فرنگی با زنجبیل

طرز تهیه اسکون انگور فرنگی با زنجبیل

این اسکون های انگور فرنگی، طعم تند و شیرین را با طعمی از زنجبیل تازه و تند متعادل می کند. یک شیرینی برای میان وعده و یا مهمانیهای خودمانی که در کنار انواع نوشیدنی های سرد و گرم برای سرو ایده آل و ایده ای خوشمزه برای شما است.


مواد لازم :

3/4 فنجان (80 گرم) انگور فرنگی

2 _3/4 فنجان (350 گرم) آرد

2 قاشق چایخوری پودر زنجبیل

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1/4 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب

3 قاشق غذاخوری شکر کاستور یا شکر گرانول

6_ 1/2 قاشق غذاخوری (90 گرم) کره گیاهی سرد

3/4 فنجان (180 گرم) شیر سویا در دمای اتاق

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1/2 قاشق چایخوری آب لیمو

2 تکه زنجبیل شکری


برای رومال خمیر

3 قاشق غذاخوری شیر سویا

1 قاشق چایخوری شربت افرا

1/2 قاشق چایخوری روغن نباتی

3 قاشق غذاخوری شکر


طرز تهیه:

انگور فرنگی ها را از وسط نصف کرده و آن ها را در فریزر حداقل 2 ساعت یا یک شب قرار دهید تا یخ بزند .

سپس فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) با فن کانوکشن روشن در صورت وجود گرم کنید. توی یک سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید.


در یک کاسه بزرگ، آرد، پودر زنجبیل، بکینگ پودر، نمک دریایی ریز و شکر را با هم الک کنید. کره وگان سرد را مکعبی خرد کرده و به کاسه اضافه کنید. کره را با انگشتان خود به آرد بمالید تا مخلوط شبیه خرده های شنی شود.


در یک ظرف اندازه گیری، شیر سویا، عصاره وانیل و آب لیمو را با هم مخلوط کنید و بعد به مواد خشک ترکیب آرد اضافه کنید و با همزن بزنید تا کاملا مخلوط شوند. سپس زنجبیل بلوری شده یا همان شکری را هم خرد کرده و همراه با انگور فرنگی به خمیر اضافه کنید و فقط هم بزنید تا ترکیب شوند.  


بعد خمیر را روی سطح کمی آرد پاشی شده بریزید و روی آن را کمی آرد اضافی بپاشید. خمیر را مانند یک دایره ناهموار به عمق 1 1/2 اینچ (4 سانتی متر) پهن کرده و سپس از یک کاتر گرد 2 اینچی (5 سانتی متری) استفاده کنید تا تا جایی که می توانید اسکون ها را روی خمیر برش دهید. باقیمانده ها را به آرامی جمع کرده و دوباره بعد از پهن کردن خمیر را برش دهید. شما باید با این خمیر حدود 10 تا اسکون داشته باشد.


بعد از قالب زدن خمیر را توی سینی فر پوشیده شده منتقل کنید.در یک کاسه کوچک، شیر سویا، شربت افرا و روغن نباتی را با هم مخلوط کنید، سپس با استفاده از یک برس شیرینی پزی، روی اسکون ها را با این ترکیب پوشش داده و روی آن را شکر بپاشید. حدود 10 دقیقه در فر قرار دهید تا کاملا پف کند و کمی طلایی شود.


آن را از فر خارج کرده و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه خنک شود. قبل از سرو با مربای مورد علاقه خود (در حالت ایده آل انگور فرنگی) و خامه فرم گرفته وگان، بین دو لایه اسکون را پر کرده و بعد سرو کنید.


یادداشت

هنگام ترکیب کره گیاهی با مواد خشک، مهم است که اجازه ندهید کره خیلی نرم شود. این به ایجاد یک اسکون سبک و ترد کمک می کند. اگر دستتان خیلی گرم است، از یک کاتر شیرینی پزی یا دو چاقو برای ترکیب کره و آرد استفاده کنید. قبل از اضافه کردن شیر سویا، حتما مقداری آب لیمو را هم اضافه کنید و ترش بودن آبلیمو به فعال شدن عوامل افزایش دهنده در آرد کمک می کند.


خمیر اسکون ها با ذوب شدن یخ انگور فرنگی کاملاً مرطوب خواهد بود. روی خمیر را با یک قلم مو پوشش دهید و با شکر روی آن را تزیین کنید تا مطمئن شوید که اسکون ها به درستی قهوه ای می شوند. اسکون ها بهتر است گرم سرو شوند، اما نه داغ. قبل از برش دادن و پر کردن با مربا و خامه وگان، اجازه دهید نیم ساعت یا بیشتر خنک شوند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده