ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه پاستا کاچیاتوره مرغ

طرز تهیه پاستا کاچیاتوره مرغ

طرز تهیه پاستا کاچیاتوره (کاچاتوره) مرغ 

کسی هست که عاشق یک کاسه بزرگ پاستا تازه، مملو از سس مورد علاقه خودش نباشد؟ چه از علاقه مندان به پاستا آلفردو باشید و چه یک پاستا با سس مارینارا، ما به شما کمک می کنیم تا برنامه غذایی خود را با چیزی که بیشتر از همه دوست دارید تغییر دهید:دستور العمل های ساده و کلاسیک ماکارونی همیشه خوشایند مردم و به طور طبیعی مقرون به صرفه هستند. بعلاوه، با وجود بسیاری از پاستاهای مناسب رژیمی که امروزه در بازار وجود دارد، از این دستور العمل های آسان ماکارونی برای شام های سریع هفته و آماده سازی غذا استفاده کنید!


لطفاً از پنیر پارمزان رنده شده در سوپرمارکت که شبیه گرد و غبار اره است اجتناب کنید. دلیلی برای آن وجود دارد. وقتیکه خود شما آن را بصورت آماده بخرید و در منزل رنده کنید . از نظر کیفیت و تازه گی بهتر است و دارای طعم خوبی هم هست. بعد از آماده شدن پاستا کاچیاتوره مرغ خود را با سالاد تازه ترد و نان خرد شده سرو کنید.


در مرحله اول مرغ را آماده کنید. کاچیاتوره مرغ اصیل یک غذای کلاسیک ایتالیایی است و شما هرگز غذای آبدارتر از این دستور غذای خانگی نخواهید داشت!


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

خورش کاچیاتوره مرغ

آمادگی: 10 دقیقه

پختن: 40 دقیقه


مواد لازم : برای: ۶ نفر

300 گرم قارچ، ورقه شده

150 میلی لیتر سرکه قرمز

200 گرم گوجه فرنگی ، نصف شده

820 گرم گوجه فرنگی پوره شده

1/2 فنجان زیتون سیاه بدون هسته

1/2 قاشق چایخوری فلفل قرمز

3 قاشق غذاخوری روغن تقسیم شده

6 ران مرغ بدون پوست بدون استخوان

1 عدد پیاز متوسط ، خرد شده

2 قاشق غذاخوری سیر خرد شده، (یا 6 حبه)

1 فلفل دلمه ای زرد کوچک ،خرد شده

1 فلفل دلمه ای قرمز کوچک ، خرد شده

1 هویج بزرگ ، پوست کنده و خرد شده

2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

8 شاخه آویشن

2 قاشق غذاخوری جعفری و ریحان تازه خرد شده

1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک

نمک و فلفل، به میزان لازم


طرز تهیه :

تکه های مرغ را با نمک و فلفل مزه دار کنید. بعد 2 قاشق غذاخوری روغن را در یک تابه چدنی سنگین گرم کنید. هر دو طرف مرغ را به مدت 3 تا 4 دقیقه تفت دهید تا طلایی شود. از ماهیتابه خارج کنید و کنار بگذارید.

روغن باقی مانده را به تابه اضافه کنید. پیاز را حدود 3-4 دقیقه تفت دهید تا شفاف شود. سیر را اضافه کنید و حدود 30 ثانیه تفت دهید تا معطر شود. فلفل، هویج، قارچ و سبزی را هم به تابه اضافه کنید؛ به مدت 5 دقیقه تفت داده تا سبزیجات شروع به نرم شدن کنند.


سپس سرکه را در آن بریزید و تکه های قهوه ای شده که به کف ماهی تابه چسبیده جدا کنید و حدود 2 دقیقه تمام مواد را با هم ترکیب کنید. بعد گوجه‌فرنگی پوره شده، رب گوجه‌فرنگی، گوجه‌فرنگی به دو نیم شده وپودرفلفل قرمز و به سلیقه خود با نمک و فلفل مزه دار کنید. تکه های مرغ را به ماهیتابه برگردانید و همه مواد را با هم به تابه اضافه و درب ظرف را بگذارید، حرارت را کم کنید و اجازه دهید به مدت 40 دقیقه یا تا زمانی که گوشت مرغ پخته و نرم شود و بعد زیتون ها را اضافه کنید، اجازه دهید 10 دقیقه دیگر بجوشد. با جعفری تزئین کنید و بلافاصله سرو کنید.


یادداشت

اگر سس خیلی رقیق بود، 2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی اضافه کنید تا غلیظ شود. برای تهیه از قبل این سس مرغ را می توان 1 روز قبل درست کرد، خنک کرد و در یخچال نگهداری کرد. دوباره روی حرارت ملایم گرم کنید.


برای پاستا

زمان آماده سازی:5 دقیقه

زمان پخت:15 دقیقه

زمان کل:20 دقیقه

آشپزی: ایتالیایی

 

مواد لازم : برای 2 نفر 

• 450 گرم کاچیاتوره مرغ

• 200 گرم اسپاگتی

• 1 قاشق چایخوری نمک

• 2 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده

طرز تهیه :

1. در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط، خورش کاچیاتوره مرغ را گرم کرده و بعد از داغ شدن گوشت مرغ را از سس خارج کرده و با چنگال گوشت آن را خرد کنید و بعد به سس اضافه و بگذارید تا روی حرارت گرم بماند.

2. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید، یک قاشق چای خوری نمک اضافه کنید، سپس اسپاگتی را به آب نمک در حال جوش اضافه کنید، آن را هم بزنید تا مطمئن شوید که اسپاگتی از هم جدا شده و همیشه یک دقیقه کمتر از دستورالعمل بسته آن بپزید تا تقریباً آل دنته است. چون اسپاگتی با افزودن به سس باز نرم و پخته میشود .

3. هنگامی که اسپاگتی پخته شد، قبل از اینکه اسپاگتی را در آبکش بریزید، یک فنجان از آب پخت آن بردارید.

4. اسپاگتی را به سس منتقل کنید، نصف فنجان آب پاستا اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید تا اسپاگتی کاملاً آغشته به سس شود و کمی آب پخت بیشتر و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص اضافه کنید تا سس لذیذتری داشته باشید.

5. اسپاگتی را بین کاسه ها تقسیم کنید، روی باقیمانده سس کاچیاتوره مرغ در کف تابه ریخته، روی پنیر پارمسان رنده شده بپاشید، با برگ های ریحان تازه تزئین کنید و بلافاصله با نان خرد شده سرو کنید


یادداشت

شما برای پاستا فقط به سس و گوشت مرغ نیاز دارید. باقی مواد را میتوانید از مرغ جدا کنید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده